Merken no image

18 mei 2010 | Gonnie

0

Grolsch – Koelserver commercial

Bij Grolsch draait deze zomer alles om koel bier. Zo kun je een bieralarm laten zetten op Facebook en Hyves, zodat je precies weet wanneer je je bier koud moet zetten. De blikjes hebben een koelmeter, die je waarschuwt als je bier lauw wordt. Moet je ‘m dan weer in de koelkast zetten? Of weggooien? Dat laatste is natuurlijk wel goed voor het volume van Grolsch. Een optie is ook om de koel hotline te bellen, waar je je lauwe biertje kunt omruilen voor een koude. Vorig jaar stond de koelservice al op Lowlands.

Tot slot is er de koelserver, waarover ik al eerder schreef. Deze server houdt je bier koel en rijdt naar je toe. Vanaf morgen is er elk uur één te winnen, 24 uur per dag, acht weken lang. De koelserver doet natuurlijk denken aan de walking fridge. En ook de commercial schopt enigzins aan tegen de bekendste concurrent van Grolsch, Heineken. Ik vind ‘m leuk: geen poespas, gewoon koud bier.

Zie ook: Grolsch komt met walking fridge



Tags: ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief