25 mei 2010 | Gonnie
1Tweet
Etos denkt ook aan de vrouwen
Er zijn een aantal opvallende trends wat betreft de WK-acties van dit jaar. Er wordt veel creativiteit ontleend aan het organiserende land, Belgische merken zijn ook Oranje-fan, en er wordt veel aandacht besteed aan vrouwen.Volgens Etos is dit terecht. De drogisterijketen heeft Panelwizard een onderzoek laten uitvoeren onder 500 vrouwen. En wat blijkt: meer dan een derde kijkt uit de naar het WK, en maar liefst 82% zegt redelijk tot goed op de hoogte te zijn van de spelregels. Daar hoor ik in ieder geval al niet bij.
Meer dan de helft van de Nederlandse vrouwen (53%) kleedt zich speciaal in oranje voor de wedstrijden. Deze vrouwen vinden het echter wel belangrijk dat ze er leuk uit blijven zien. Voor hen heeft Etos een hele collectie met oranje artikelen beschikbaar, vanaf maandag 31 mei. Zie hierboven de artikelen die ik – ondanks de oranje kleur – zelf nog wel zou dragen. Die Afro dig ik sowieso, want ik had in de Bol.com polonaise al gezien dat die me prima staat. ;)
Zie ook:
De Dutch Dress commercial van Bavaria
Voor onder je Dutch Dress: de Bongostampers
Bavaria introduceert Dutchy Dress
Pingback: Liever naar de tandarts dan kijken naar het WK « Versereclame.nl – Inhaken op WK 2010 Zuid-Afrika